توصیه هایی در مورد جذب سرمایه گذار در شرکت های استارتاپ

کارآفرینانی که به دنبال تأمین بودجه هستند ، همیشه سردرگم هستند که چه کاری باید انجام دهند تا سرمایه گذار را تحت تأثیر قرار دهند . در این مقاله ، تعدادی از سرمایه گذاران برجسته به بیان  آنچه که امیدوارند کارآفرین از نقطه  آغاز  خود برای جستجوی بودجه راه اندازی انجام دهند، می پردازند.

راه های جذب سرمایه گذار استارتاپ ، نکات و توصیه های جهت جذب سرمایه گذار

مشاوره جهت جذب سرمایه گذار استارتاپ و پروژه های استارت اپی توسط تیم تکبا

راه های تماس از طریق بخش تماس با ما و مشاوره استارت اپ

 

01-رقبا خود را بشناسید

سرمایه گذار

من تحت تأثیر قرار می گیرم وقتی کسی واقعاً  رقبا خود را شناخته است . غالباً مردم می گویند “اولین یا تنها” هستند ، و من سریع Google را در مقابل آنها جستجو می کنم و 10 نفر فعال در این زمینه  را پیدا می کنم. ”

– هوارد مورگان ، همکاران / بنیان گذار ، دوره  اول سرمایه ، نیویورک

تمرکز سرمایه گذار: سرمایه گذار بذر ، اینترنت ، نرم افزار ، تلفن همراه

02-معیارهای کلیدی خود را بشناسید

” شاخص های کلیدی عملکرد KPI  خود را بشناسید. کارآفرینان تاثیرگذار می دانند که اولویت های اصلی آنها چیست و با متمرکز کردن تیم خود در پیرامون  تعداد محدودی از معیارهای مهم که  منعکس کننده این اولویت هاست ، شرکت های خود را مدیریت می کنند.

من همیشه علاقه مند هستم که یک بنیان گذار بتواند KPI های خود را بیان کند ، از نظر فکری در مورد اجرا با  تیم خود برای بهبود آنها صحبت کند ، و یک مفهوم واضح برای معیارها داشته باشد ، که این معیارها در یک یا دو سال می توانند در کجا باشند. ”

– جاش استین ، همکاران DFJ Venture ، منلو پارک ، کالیفرنیا.

تمرکز سرمایه گذار استارتاپ: نرم افزار و خدمات سازمانی ، برنامه های SaaS ، رسانه های اجتماعی

03-پنج کار اصلی برای جذب سرمایه گذار استارت اپ

پاتریکیا اسپلینتر

“تحت تأثیر قرار دادن بسیاری از سرمایه داران  دشوار است. آنها تمایل دارند که شکاک باشند. کارآفرینانی که بیشترین تأثیر را روی من می گذارند ، این پنج کار را انجام می دهند:

(1) آنها مرا متقاعد می کنند که متعهد و پرشور هستند و می دانند برای رسیدن به اهدافشان چه کارهایی باید انجام شود.

(2) آنها به من نشان می دهند که یک فرصت بزرگ در بازار وجود دارد ، که می توانند مقدار قابل توجهی از بازار را جذب کنند ، و این که آنها به وضوح رقابت خود را درک می کنند.

(3) آنها معیارها و منابع مالی خود را درک می کنند.

(4) آنها نشان می دهند که افراد خوبی برای همکاری  خواهند بود و از خطرات نمی ترسند.

(5) آنها من را متقاعد می کنند كه ما مي توانيم يك شغل پولساز با هم درست كنيم و از آن لذت ببريم. ”

–  پاتریکیا اسپلینتر ، مدیر عامل ، شریک سرمایه  VantagePoint ، سیلیکون ولی

تمرکز سرمایه گذار: فناوری پاک ، چین ، اینترنت

4- آماده سازی کنید

مارک لشلی

“موفقیت تصادفی نیست .این 90٪ اقدام مقدماتی است. وظایف  خود را نسبت به  شرکت و فردی که ملاقات می کنید انجام دهید: آنها چه کسانی هستند ، چه می دانند و به چه چیزی اهمیت می دهند. ”

– مارک لشلی ، همکاری با مدیر ، شریک سرمایه Rho، شرکت ، پالو آلتو ، کالیفرنیا.

تمرکز سرمایه گذار: رسانه های دیجیتال ، مراقبت های بهداشتی ، نرم افزار ، اینترنت ، موبایل

05-نشان دادن شور و شوق!

دیپاک کامرا

“بله ، اگر می خواهید یک تجارت جدی شروع کنید ، باید حرفه ای ظاهر شوید ، اما باید شور و اشتیاق خود را نشان دهید. شروع کار سخت است و مدت زمان زیادی طول می کشد ، و شما نیاز دارید که نشان دهید که انگیزه درونی  برای عبور از فراز و نشیب ها  را دارید.

مشاهده مطلب
آموزش ارائه اسلایدی جهت جذب سرمایه گذار برای استارتاپ ها

موضوع این است که چرا شخصی باید شما را برای ورود به مشاغلتان سوق  دهد ، یا چرا کاری را که ترجیح می دهید انجام نمی دهید. 5 تا 10 سال آینده زندگی و حیات خود را  صرف ایده خود کنید . ”

– دیپاک کامرا ، همکار عمومی ، همکاران کنعانی ، منلو پارک ، کالیفرنیا.

06-بر روی مسائل مالی خود مسلط باشید

“دقیقاً بدانید که می خواهید پول خود را برای چه چیزی صرف کنید. به من نگو ​​چه مدت دوام خواهد داشت؛ به من بگویید چه چیزی را می خواهید اثبات کنید.

تاثیرگذارترین کارآفرینان ارزش مشاغل خود را از طریق اعداد بیان می کنند. گفتگو با محوریت رشد درآمد یک شرکت ، قیف فروش و راغب  شدن مشتری باعث ایجاد ارتباط فوری با سرمایه گذاران می شود زیرا وقتی کارآفرینان خود را به عنوان محور معیارها معرفی می کنند ، به نظر می رسد که آنها وارد ذهن سرمایه گذار شده اند.

رهبری و بازاریابی یک مدیرعامل را نمی توان نادیده گرفت . بعضی اوقات یک شرکت روی کاغذ فوق العاده به نظر می رسد ، اما اگر مدیرعامل در اولین جلسه اعتماد به نفس نداشته باشد ، این کمبود سرمایه گذار را عذاب می دهد. ”

– مارك پاتريكوف ، مؤسس شرکت  Mesa Ventures و موسس شركت مشاوره MESA Global ، نيويورك

تمرکز سرمایه گذار: مراحل  اولیه شرکت های اینترنتی و استارتاپ

07-سرمایه گذار استارت اپ را قانع کن

” تعدادی ویژگی  استاندارد وجود دارد که سرمایه گذاران درزمینه کارآفرینی به دنبال آن هستند.وقتی کارآفرینان  بهتر می شوند  که در زمینه تولید باشند ، خود را با تیم های بنیان گذار که موارد زیر را دنبال می کنند درگیر می کنم  :

(1) یک داستان شخصی در مورد مفهوم شروع کار داشته باشند.

(2) اعتبار سنجی بازار خود ، اعم از کشش مشتری یا یافتن  نقاط ثبات شکاف بازار انجام بدهند.

(3) احساس کنند که  وظایف خود را نسبت به  شرکت ، نقش من و ارزش افزوده بالقوه ما انجام داده اند. این مسیر برای کارآفرینان مطرح شده است که بتوانند سرمایه داران را تحت تأثیر قرار دهند ، بنابراین این نقطه عطفی  است که می تواند نظر سرمایه گذار را جلب کند و  یا از بین ببرد. ”

– میشائل یانگ ، مدیر عامل ، Comcast Ventures ، پالو آلتو ، کالیفرنیا.

تمرکز سرمایه گذار: برنامه ها و خدمات اینترنتی مشتریان. علاقه خاص به شرکت های استارتاپ و مدلهای تجاری که مختل کننده عملکرد صنایع آفلاین در تاریخ هستند.

08-نشان دهید که چگونه این همه اعضا در کنار هم قرارگرفته اند

“من همیشه تحت تأثیر کارآفرینانی قرار گرفته ام که می توانند یک توضیح قانع کننده و معتبر برای چگونگی ترکیب چشم انداز محصول ، فرصت بازار ، تیم و استراتژی بازاریابی ارائه دهند تا همزمان در هر دو فرصت بی نظیر بودن  و مخرب بودن  تجارتشان قرار بگیرند.

شرکت های در حال رشد موفق نتیجه یک طرح توسعه یافته هستند که توسط یک تیم پرشور اجرا می شود. بنا به  تجربه من ، کارآفرینان بزرگ در نشان دادن چگونگی عملکرد خود تا به امروز، شگفت انگیز هستند  و برای چشم انداز تجارت و پتانسیل های آن تلاش می کنند. ”

مشاهده مطلب
سیستم ثبت بین المللی مبتنی بر WIPO

فیل دور ، شریک و همکار ، PeakSpan Capital ، Burlingame ، Calif.

تمرکز سرمایه گذار: تمرکز اختصاصی روی شرکتهای نرم افزاری کسب و کار درمرحله رشد

09-فرصت بزرگ را به من نشان دهید

“مرا به این باور برسانید که فرصتی وجود دارد ، این یک فرصت  بزرگ است که شما آن را به وجود آوردید. واقعاً به سؤالات گوش فرا دهید و وانمود کنید که همه پاسخ ها را نمی دانید ، اما می خواهید آنها را پیدا کنید. خود و تیم خود را بفروشید و از من بخواهید که با شما همراه باشم. تناسب با من و شرکت من را درک کنید و به من بگویید که چگونه می توانیم کمک کنیم. ”

کوین براون ، همکار جنرال ، رید الویسایر ونتورز ، لندن

تمرکز سرمایه گذار: هدف ما این است که از کارآفرینان و شرکت هایی که پتانسیل تغییر اقتصاد و یا در زمینه اطلاعات ، فناوری و رسانه را دارند ، حمایت کنیم. ما در ایالات متحده و اروپا سرمایه گذاری می کنیم.

10-بزرگ و جسورانه فکر کنید

جوردان لوی

“آنچه من را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد این است  که تیمی که به آن مراجعه می کنم یک نمایش کامل و فراگیر را ارائه دهد و فرصت را مشخص کند ، به طور واضح و مختصر توضیح دهد که شرکت آنها چگونه  مشکل را حل می کند و دقیقاً چگونه گذشته را تغییر می دهد. با تفکر بزرگ و جسورانه و قدرتمند، ما این را دوست داریم! ”

جوردان لوی ، همکار عمومی ، Softbank Capital ، نیویورک

تمرکز سرمایه گذار: مراحل اولیه اینترنت ، رسانه های دیجیتال ، نرم افزارها و شرکت های تلفن همراه

11-صادق و راحت باشید

“برای تحت تأثیر قرار دادن یک سرمایه گذار ، مهم است که صادق و روراست باشید. سرمایه گذاران می خواهند از كارآفرینان صادق با فکر كه می توانند  به راحتی درباره نقاط قوت و ضعف كسب و كارشان صحبث كنند ،حمایت کنند.

هیچ کسب و کاری کامل نیست ، بنابراین پنهان کردن یک ضعف یک پیشنهاد مضر است ، اگر آشکارا در مورد ضعف ها صحبت می کنید و اینکه چگونه می خواهید برای مقابله با آنها اقدام کنید ، امتیاز خواهید گرفت و سرمایه گذار را تحت تأثیر قرار خواهید داد. ”

– بریان هیرش ، مدیر عامل ، Tribeca Venture Partners ، نیویورک

تمرکز سرمایه گذار: شرکت های اینترنتی ، موبایل و تجارت الکترونیکی در مراحل اولیه

12-به من نشان بده که مصمم هستی

“ما مدیر عاملان” یقه آبی “را دوست داریم. این بدان معنی است که ما دوست داریم اپراتورهای پیچ و مهره ای را ببینیم ، نه رویای های  آسمانی را ببینیم . نشان دهید که وقت خود را در جستجوی پیشینه و سبد سرمایه گذاری ما برای منافع متقابل صرف کرده اید.

هنگام اشتراک گذاری مطالب ، آنها را کوتاه نگه دارید تا بتوانم مطالب تماس تلفنی یا جلسه حضوری را جمع آوری کنم. من شخصاً بنیانگذارانی را دوست دارم که

(1) معیارهای خود را می شناسند.

(2) درباره شغلی که در آن فعالیت می کنند تصور روشنی داشته باشند.

(3) می دانند که چگونه آن را پرورش دهند.

آنچه مورد توجه من قرار می گیرد یک بنیانگذار مصمم و سخت کوش است که با چند کار اجرایی همراه با یک برنامه محکم و آماده ، می تواند به یک نتیجه حتی بزرگتر برسد. این مسیری است که انتخاب می کنم. “

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]