خدمات بیزینس پلن

[vc_empty_space height=”52px”]
شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا- تکبا

تدوین طرح کسب و کار بین الملل و ساخت بیزینس پلن

در کنار مزیتهای بیشماری که با دریافت خدمات از تکبا برای استارت آپ خود به ارمغان می آورید میتوانیم بگوییم که ما:

موشک

خدمات بیزینس پلن

برنامه ها

نوشتن طرح توجیهی استارتاپ

لامپ

نگارش بیزینس پلن
[vc_btn title=”فرم مشاوره تهیه بیزینس پلن” style=”flat” shape=”square” color=”success” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fa fa-check-square-o” add_icon=”true” link=”url:%23moshavere|||”]
[vc_custom_heading text=”نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی استارتاپ”]

تمام کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار استارتاپی داشته باشند نیاز به نوشتن بیزینس پلن (Business Plan) دارند تا مشخص کند که با توجه به اهداف و برنامه ریزی­ هایی که دارند چه میزان موفقیت کسب خواهند کرد؟ چه چالش­ هایی پیش روی خود دارند؟ برای کوتاه مدت و بلند مدت چه چشم اندازهایی برای خود متصور شده ­اند و چطور قرار است در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در این مسیر بمانند؟

شاید به ظاهر انجام چنین کاری ساده باشد اما قطعا تدوین بیزینس پلن استارتاپ پیچیدگی­ های خاص خود را دارد و دقیقا به همین دلیل است که پس از مدتی اکثریت این کسب و کارها با شکست مواجه می­شوند. یکی از انواع خدمات شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا، کمک به شما در نوشتن طرح توجیهی استارتاپ به بهترین شیوه ممکن است. با ما همراه باشید تا نحوه انجام آن را توضیح دهیم:

اهداف باید مشخص شوند:

ابتدایی ­ترین کاری که باید در بیزینس پلن انجام شود مشخص کردن اهداف و برنامه ریزی دقیق برای آنهاست به نحوی که این اهداف رؤیایی نبوده و دست یافتنی باشند و در عین حال سرمایه گذاران را متقاعد کند چون در هر صورت فقط وقتی مجاب شوند که برای آنها سود دارد اقدام خواهند کرد. اما چطور؟

ما در این بخش با مشخص کردن موارد زیر اهداف استارتاپ شما را مشخص می­کنیم:

  • چه تغییراتی ایجاد خواهید کرد؟
  • خدمات و محصول شرکت شما چه تفاوتی با نمونه های مشابه بازار دارد؟
  • برای راه اندازی به چه مواردی نیاز دارید؟
  • کدام مشکلات مشتریان را حل می­کنید؟

آنالیز بازار:

باید کسانی که به محصولات شما نیاز دارند را به خوبی بشناسید، نیازسنجی کرده و تحقیقات کاملی انجام دهید. اینکه کلا بازار خوبی برای محصولات و خدمات شما وجود دارد؟ مشتریان شما در منطقه خاصی زندگی می­کنند؟ فقط افراد ثروتمند می­توانند از محصولات و خدمات شما بهره­مند شوند و یا برای همه قابل خریداری است؟

هزینه استارتاپ را به طور شفاف توضیح دهید:

در این مرحله از تدوین بیزینس پلن سعی می­کنیم تا پیش بینی مالی خود را مخصوصا برای ماه­های ابتدایی بالاتر در نظر بگیریم مخصوصا اینکه هزینه­ ها بالاتر خواهند رفت و موارد جانبی پیش بینی نشده هم کم کم اضافه خواهند شد. پس کاملا منطقی و هوشمندانه باید عمل کرد که به شما مشورت کاملی خواهیم داد.

بررسی همه جانبه رقیب ­ها

باید افراد را متقاعد کنید که کاملا رقیبان را شناسایی کرده اید، می دانید که چطور باید با نقاط قوت خود نقاط ضعف آنها را بپوشانید و بر نقاط قوت آنها مسلط باشید تا خود را به عنوان کسب و کار برتر معرفی کنید. تمامی چالش­ ها و مشکلات این مسیر را هم مشخص کرده ­اید و می­توانید استراتژی آنها را به چالش بکشید. لذا بیزینس پلن شما برای استارتاپ کاملا بی نقص است.

نمونه کاری از خدمات و محصولات

باید نمونه کاری از محصولات و خدماتی که دارید را در بیزینس پلن مشخص کنید تا نیازسنجی دقیقی انجام دهید و با توجه به ویژگی های فعلی بتوانید در مشتریان انگیزه خرید ایجاد کنید. باید خوانندگان شما مجاب شوند که ارزش پیشنهادی برند (BVP) شما نسبت به سایر رقبا چیست، مزایای رقابتی و ویژگی­ های محصولات و خدمات شما چه مواردی هستند و غیره.

اهداف مدیریتی و اجرای برنامه­ ها

بسیار مهم است که در بیزینس پلن خود برای استارتاپ مشخص کنید که عملکرد کسب و کار شما چگونه خواهد بود، منطق سازمانی و تجارت خود را مشخص کنید، وظایفی که برای هر بخش و افراد با تجارب مختلف در نظر گرفته اید به چه صورت هستند، هزینه­ های مرتبط با هر عملیات چگونه محاسبه می­ شوند و مسئولیت­ های مختلف بر چه اساسی به افراد مختلف محول می­شوند تا برنامه های مختلف به مرحله اجرا و عملیاتی برسند.

کانال­ های فروش:

آخرین مرحله و البته بسیار مهم در تدوین بیزینس پلن استارتاپ، مشخص کردن کانال های فروش است که در ابتدا باید مزایا و معایب هر یک را کاملا توضیح داده و مشخص کنید که دلایل شما برای انتخاب یک گزینه خاص چه مواردی هستند تا کانال فروش محصولات یا خدمات شما توجیه منطقی داشته باشد. لذا در بیزینس پلن خود مشخص کنید که:

  • بودجه تبلیغات شما چقدر است؟
  • چه نوع تبلیغاتی را استفاده خواهید کرد؟
  • چه نوع کانال و شیوه ای را برای فروش خود در نظر دارید؟

و غیره.

همانطور که متوجه شدید نگارش بیزینس پلن بسیار زمانبر بوده و نیازمند دقت فراوان است تا کاملا متقاعد کننده و جذاب باشد. در نگارش طرح توجیهی استارتاپ می­توانید از تجربه چند ساله و موفق ما کمک بگیرید تا برنامه توجیهی قدرتمندی تدوین کنید.

نقش بیزینس پلن و توسعه کسب و کار بین الملل

نقش بیزینس پلن و توسعه کسب و کار بین الملل

اصول و موارد مهم در تدوین طرح کسب و کار بین الملل

برای موفقیت در کسب و کار بین الملل، برای هر بخش از برنامه­ های خود، برنامه­ای جداگانه تدوین کنید، در تدوین بیزینس پلن باید به مواردی چون دلایل، تحقیق، منابع و روابط توجه داشته باشید که در ادامه به تفصیل در مورد هر کدام از آن­ها صحبت می­کنیم.

  • دلایل جهانی شدن:

مجموعه دلایل خود را برای انجام کسب و کار بین الملل تعریف کنید، طرح کسب و کار خود را به چالش بکشید. با به چالش کشیدن ایده ­ی خود سبب ایجاد نوآوری می­شوید و وضعیت کسب و کار را ارتقا می­دهید.

  • تحقیق در بازار جهانی:

به منظور انجام تحقیق در تدوین بیزینس پلن، لازم است پاسخ سوالاتی که در ادامه بیان می­شود را بیابید. چه نوع بازاری برای محصولات یا خدمات شما مناسب می­باشد؟ آیا در بازار شکافی وجود دارد؟ سختی­ های کار تجارت بین الملل چیست؟ آیا باید تغییراتی مانند رنگ، نام و… در محصول ایجاد شود؟ به چه اسناد و مجوزهایی نیاز دارید؟ با پاسخ به این سوالات، تحقیقی منسجم را انجام داده­ اید و شفافیت ذهنی در انجام کسب و کار افزایش می­یابد.

  • تعیین منابع:

لازم است تعیین کنید که منابع مورد نیاز را از چه طریقی تأمین می­کنید، آیا لازم است تیم تخصصی برای تأمین منابع در اختیار داشته باشید؟ مشارکت کارمندان و یا پرسنل به چه صورتی است؟ آیا به مهارت زبانی نیاز دارید و یا می­توانید آن را مهیا کنید؟ اگر بخواهید منابع خود را در خارج از کشور فراهم کنید باید بتوانید تیم مناسبی را برای انجام کسب و کار در هنگام تدوین بیزینس پلن انتخاب نمایید.

روابط بین الملل:

  • با تدوین مناسب بیزینس پلن، به کسب و کاری سودآور دسترسی پیدا می­کنید، اما برای موفقیت بیشتر لازم است روابط خود را گسترش دهید و نیاز به پشتیبانی دارید. انواع پشتیبانی­ های تجاری را تعیین کنید، پرداخت به موقع مالیات و استفاده از مزایای آن را در نظر بگیرید، انواع بیمه را برای محصول و یا افراد درگیر در کسب و کار انتخاب کنید. وکلایی را برای تنظیم انواع قرارداد، توافقنامه و… انتخاب نمایید، ویزا و پاسپورت کاری را برای کشورهای مقصد تعیین کرده و مقدمات کاری آن را انجام دهید.

تدوین مناسب بیزینس پلن و جهش در سودآوری کسب و کار

تدوین مناسب بیزینس پلن و جهش در سودآوری کسب و کار

اصول و نکات مهم در فرم بیزینس پلن

برای جذب سرمایه گذاران در هر نوع کسب و کاری، نیاز به یک بیزینس پلن دارید، بیزینس پلن برای موفقیت سازمان شما نقش بسیار مهمی دارد، اما چگونه باید فرم کسب و کار را تدوین کرد؟ شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا- تکبا به شما توصیه می­کند که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • خلاصه ­ای از موارد اجرایی را فراهم کنید
  • خدمات خود را در شرکت توضیح دهید
  • در مورد بازار، صنعت و رقبا تحقیق کنید (تجزیه و تحلیل بازار را به دست آورید)
  • ساختار مدیریتی و تجاری خود را تعیین کنید
  • محصولات و سرویس­ های خود را پیشنهاد دهید
  • استراتژی­ های خود را برای فروش محصولات مطرح کنید
  • مشخص نمایید که برای 3 تا 5 سال آینده به چه میزان بودجه نیاز دارید
  • اطلاعاتی از قبیل ترازنامه را فراهم کنید
  • به اختیار می توانید مجوزهای لازم برای انجام طرح­ ها را جمع آوری نمایید.

شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا- تکبا با تکیه بر دانش و تخصص نیروی کار خود، آمادگی کامل خود را برای تدوین حرفه­ای طرح توجیهی استارتاپ، طرح کسب و کار بین الملل و ساخت بیزینس پلن اعلام می­کند. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر با مشاوران تماس حاصل فرمایید.

نحوه تنظیم انواع فرم های مربوط به بیزینس پلن

نحوه تنظیم انواع فرم های مربوط به بیزینس پلن

[vc_btn title=”فرم مشاوره تهیه بیزینس پلن” style=”flat” shape=”square” color=”success” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fa fa-check-square-o” add_icon=”true” link=”url:%23moshavere|||”]
[hsection sub=”بیزینس پلن” title=”آخرین مطالب آموزشی طرح کسب و کار”][vc_empty_space height=”30px” el_class=”md-hidden sm-hidden”][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”3″ item=”2554″ initial_loading_animation=”none” grid_id=”vc_gid:1638370062485-da36ecfc-63ca-2″ taxonomies=”169″]

شما چه کمکی لازم دارید؟

خط تلفن هفت روز هفته 9 صبح تا 9 شب

شماره تماس

09103104065–02191303168

آدرس: تهران ، کبیری طامه، خ چمران، پلاک ۳  واحد ۴۰۶

فرم تماس

[vc_empty_space height=”60px” el_class=”lg-hidden”][hsection sub=”ماموریت تکبا” title=”ارزش و شعار ما”]

امروز بهترین زمان برای فهم دقیق مفهوم استارتاپ و شناخت مسیر ایجاد آن است؛ هر ابزار و اطلاعاتی که برای شروع و ادامه مسیر خود در عرصه بین الملل نیاز دارید، در تیم تکبا خواهید یافت.

استارت آپ

      کورش صفری
مدیر اجرایی تکبا
[vc_empty_space height=”60px” el_class=”lg-hidden”]
[vc_empty_space]
background
[hsection sub=”مشاوره” title=”فرم تهیه و مشاوره بیزینس پلن”]

    ثبت نام متخصصانثبت نام استارت شما

    Back to top of page

    شرایط ویژه

    با توجه به شرایط خاص کشور و حجم خارج از پیش بینی تماس های متقاضیان که امکان پاسخگویی به همگی میسر نیست، تصمیم شرکت بر این می باشد که به طور موقت تا برگشت حالت عادی، شرکت فقط تماس خروجی داشته باشد و راه ارتباط متقاضیان در مرحله اول از طریق شبکه های اجتماعی مجازی در دسترس به شماره موبایل

    +989900994517 کلیک کنید

    ارتباط از طریق 10 پیام رسان و شبکه اجتماعی
    تلگرام - واتساپ - ایمو - لینکدین - اسکایپ - اینستاگرام
    سروش+ - ایتا - روبیکا - بله - گپ

    که در 10 شبکه مجازی دارای حساب کاربری می باشد. لطفا سوالات خود را در هر کدام از این شبکه ها که دسترسی دارید بپرسید

     تا در اولین فرصت به صورت شبانه روزی پاسخ های خود را دریافت کنید

    و در صورت درخواست و لزوم تماس های تلفنی و ملاقات حضوری آنجا هماهنگ خواهد شد


    جهت سهولت استفاده پیام رسان هایی که امکان کلیک دارند در زیر تنظیم شده اند و فقط کافیست با کلیک بر روی آن به صورت مستقیم و آسان به ما پیام بدهید.


    همچنین مجددا جهت سهولت وارد کردن شماره تلفن +989900994517 به دفتر تلفن می توانید با کلیک روی آیکون زیر فایل آماده شده را دانلود و آن را به دفتر تلفن خود اضافه کنید تا بتوانید در پیام رسان ها این شماره را پیدا کنید