طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ

طرح کسب و کار بین الملل برای استارت اپ

هدف از نگارش این محتوا اشنایی  شما با خدمات توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا، مرکز رشد بین المللی می باشد. از این رو اگر شما قصد راه اندازی استارت آپ کانادا، استارت اروپا و استارت آپ بین الملل دارید و در این زمینه نیازمند به مشاوره های بین المللی هستید و همچنین نیازمند به جذب سرمایه گذار استارت آپ کانادا، جذب نیرو استارت آپ کانادا، جذب متخصص برای پروژه بین الملل، ثبت اختراع بین الملل، صادرات خدمات فنی و مهندسی و جذب پروژه بین الملل هستید و می خواهید در این زمینه ها اطلاعات بین المللی دقیق داشته باشید و تحقیقات صحیح انجام شود می توانید تمام این مسئولیت ها را به تیم و شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا بسپارید.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا - تکبا

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

شاید اولین سوالی که به ذهن شما خطور کند این باشد که اصلا استارت ﺁپ چیست و شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا در این زمینه چه کمکی می کند؟

استارت ﺁپ چیست و شرکت توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا چه خدماتی در این زمینه و جذب استارت آپ ارائه می دهد؟

استارت ﺁپ در معنای لغوی به شرکت نوپا ترجمه شده است. در واقع به یک کسب و کار جدید هم استارت آپ می گویند. اما به طور کلی می توان گفت که استارت ﺁپ پروژه هایی هستند که در ﺁن با تلاش و کوشش یک تیم، یک ایده به یک محصول تبدیل می شود و در نهایت زمینه لازم برای آن محصول نیز فراهم می شود.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا - تکبا

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

حال می تواند این پروژه استارت آپ یک کار علمی سخت و پیچیده مانند یک اختراع در حوزه نرم افزاری باشد یا تغییر یک محصول ساده و تبدیل آن به یک محصول جدید که زمینه و شرایط لازم را برای ورود این محصول جدید به بازار را فراهم می کنند.

از این رو باید در نظر داشته باشید که یک ایده و پروژه موفق استارت آپ لزوما کار کردن بر روی پروژه های علمی پیچیده نیست بلکه کافی است در تولید و فروش یک محصول نسبت به سایرین موفق تر باشند. حال شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا در زمینه استارت اپ چه خدماتی ارائه می دهد؟

از جمله خدمات شرکت توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا ایده پردازی های فناورانه، تیم سازی برای استارت ﺁپ، تهیه مستندات استارت آپ، ثبت اختراع، نظارت یا پیاده سازی ایده و آموزش های حرفه ای است.

مشاوره طرح کسب و کار و تهیه برنامه بیزینس پلن

شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا؛ همراه کسب و کار و استارت آپ شما

واژه استارت ﺁپ و کسب و کارهای کوچک و نوپا امروزه به یکی از واژه های رایج خصوصا در بین جوانان تبدیل شده است و مطالب زیادی در این زمینه وجود دارد.

توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا

توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا

وجود کسب و کارهای کوچکی که از دفتر کار کوچک شروع شده و اکنون به بک سازمان بزرگ خالی و یا بین المللی تبدیل شده است. در واقع استارت آپ یا همان کارآفرینی یک از بهترین راه های مهاجرت به اروپا و کانادا نیز می باشد. از این رو افراد زیادی می کوشند که با این کار بتوانند اقامت کشورهای اروپایی و کانادا را دریافت کنند.

این افراد برای اینکه راحتتر بتوانند مسیر مهاجرت خود را هموار کنند شروع به استارت آپ کانادا یا استارت آپ اروپا یا استارت آپ بین الملل و حتی ثبت اختراع بین الملل می کنند. همان طور که اشاره نمودیم اولین گام برای استارت ﺁپ یا همان راه اندازی کسب و کار نوپا داشتن یک ایده است. در واقع دولت های اروپایی و کانادایی تصمیم گرفته اند که با این کار، افرادی که دارای ایده ها و طرح های جدید هستند را جذب کنند. در واقع این کشور ها با جذب استارت ﺁپ ها در صدد به کارگیری از طرح و ایده های نوی ﺁن ها هستند. لذا اولین اقدام برای راه اندازی کسب و کار بین الملل یا راه اندازی کسب و کار کانادا و یا راه اندازی کسب و کار اروپا نوشتن یک ایده و طرحی نو و خلاقانه است.

تکبا

تکبا

تیم تحقیقاتی توسعه کسب و کار بین الملل آلا تکبا

تیم توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا با برخورداری از گروهی از مدیران با تجربه در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری شما را در زمینه ایده پردازی کمک می نمایند.

در واقع شرکت توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا دارای گروه ایده پرداز بین المللی می باشد که این گروه آماده ارایه ایده ‌های فناورانه و نوآورانه به استارت ﺁپ ها اعم از افرادی که علاقه مند به ثبت اختراع بین الملل و یا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار بین الملل، راه اندازی کسب و کار کانادا، راه اندازی کسب و کار اروپا، طرح کسب و کار بین الملل، جذب نیرو استارت آپ کانادا و جذب سرمایه گذار استارت آپ کانادا هستند میباشند. لذا افرادی که علاقه مند به استارت آپ در عرصه های بین المللی خصوصا اروپایی و کانادایی هستند می توانند برای تهیه ایده به تیم توسعه کسب و کار بین الملل آلا – تکبا مراجعه کنند.

طرح کسب و کار بین الملل با تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا تکبا

بعد از ایده پردازی، دومین مرحله برای داشتن طرح کسب و کار بین الملل، داشتن تیم چابک، فنی و با تجربه است که این مرحله را هم می توانید با مشاوره گرفتن از تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا با موفقیت بگذرانید و یا یک تیم استارت ﺁپی بسیار موفق برای شما بسازند.

در واقع تیم توسعه کسب و کار بین المللی آلا – تکبا با خدمات خود با شما آگهی لازم جهت توسعه و موفقیت در کسب و کار بین الملل را می دهد.

Back to top of page

شرایط ویژه

با توجه به شرایط خاص کشور و حجم خارج از پیش بینی تماس های متقاضیان که امکان پاسخگویی به همگی میسر نیست، تصمیم شرکت بر این می باشد که به طور موقت تا برگشت حالت عادی، شرکت فقط تماس خروجی داشته باشد و راه ارتباط متقاضیان در مرحله اول از طریق شبکه های اجتماعی مجازی در دسترس به شماره موبایل

+989900994517 کلیک کنید

ارتباط از طریق 10 پیام رسان و شبکه اجتماعی
تلگرام - واتساپ - ایمو - لینکدین - اسکایپ - اینستاگرام
سروش+ - ایتا - روبیکا - بله - گپ

که در 10 شبکه مجازی دارای حساب کاربری می باشد. لطفا سوالات خود را در هر کدام از این شبکه ها که دسترسی دارید بپرسید

 تا در اولین فرصت به صورت شبانه روزی پاسخ های خود را دریافت کنید

و در صورت درخواست و لزوم تماس های تلفنی و ملاقات حضوری آنجا هماهنگ خواهد شد


جهت سهولت استفاده پیام رسان هایی که امکان کلیک دارند در زیر تنظیم شده اند و فقط کافیست با کلیک بر روی آن به صورت مستقیم و آسان به ما پیام بدهید.


همچنین مجددا جهت سهولت وارد کردن شماره تلفن +989900994517 به دفتر تلفن می توانید با کلیک روی آیکون زیر فایل آماده شده را دانلود و آن را به دفتر تلفن خود اضافه کنید تا بتوانید در پیام رسان ها این شماره را پیدا کنید