مصاحبه با Emily Smith: هنر تکنولوژی

کد مقاله: takba0046 Emily Smith

داستان گویی (story telling) برای رشد یک برند قدرتمند و به یاد ماندنی ضروری است.
از نظر امیلی اسمیت ، این امر بدیهی است که برای جلو ماندن ، شرکت ها باید قدرت هنر و علم را با هم ترکیب کنند.
“ما یک شرکت تجربه محور هستیم و از آخرین فناوری استفاده می کنیم تا تجربه های شگفت انگیز را برای مشتریانمان ایجاد کنیم. ”
امیلی مدیرعامل No campfire required است، یک شرکت واقعیت افزوده مستقر در تورنتو.
No campfire required در سال 2014 راه اندازی شده است و از آن زمان در حال ساخت تجربه های اجتماعی تعاملی با استفاده از محبوب ترین محصول خود ، PASSPORT AR است.

Rivers Corbett: مهمترین چیزی که می خواهید مخاطبان شما از گفتگوی ما برداشت کنند چیست؟

Emily Smith: امیدوارم که مخاطبان درک بیشتری در مورد آنچه واقعیت افزوده است پیدا کنند ، و همچنین در آخر اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی استفاده از آن برای ایجاد تجربیات بسیار عالی و فراتر از این موارد اولیه کسب کنند.

Rivers Corbett: چرا این شرکت را تاسیس کردی؟ دلیل شروعش چی بود؟

Emily Smith: ما یک شرکت تجربه محور هستیم. و منظور ما از این کار استفاده از آخرین فناوری برای ایجاد تجربه های شگفت انگیز و داستان های مشترک برای مشتریانمان است .
این تجربیات به جمع آوری داده ها ، سطح ارتباطاتشان و ایجاد مالکیت معنوی کمک می کند و در بلند مدت به یک سرمایه گذاری تبدیل می شود.
ما این کار را طی چند سال آغاز کردیم ، دو بنیان گذار اصلی ما ، که خودم هستم ، و شریک تجاری ام ، Kim goatee . هر دو هم در بازاریابی و ارتباطات کار می کردیم.
من و کیم مدام در میهمانی ها در گوشه ای مینشستیم و دائماً سوال می کردیم ، که اگر من مسئول بودم ، چه کار متفاوتی انجام می دادم؟ من و کیم بسیاری از این گفت و گو ها داشتیم.

هر دوی ما واقعاً فرصت های داستان گویی را می دیدیم که در اطرافمان اتفاق می افتد. اما این کار در یک شرکت بزرگ واقعا ناامیدکننده است ، چون آنها معمولا قادر نیستند هزینه های تغییر را به طور مداوم با یادگیری فن آوری جدیدی که برای دسترسی به مخاطبان جوان تر لازم است ، بپردازند.

بنابراین وقتی من از سوئیس به خانه برگشتم ، از همان ابتدا می دانستیم که می توانیم داستان را خیلی خوب تعریف کنیم. ما می خواستیم داستان هایی را تعریف کنیم که مخاطبان آنها را مستقیم تر تجربه کنند ، به این ترتیب که مخاطبان احساس کنند که آنها بخشی از کارها هستند نه اینکه فقط در حاشیه باشند. و برای من ، این واقعاً چیزی بود که می خواستم به ایجاد آن کمک کنم.

Rivers Corbett: حالا این سوال را ازت میپرسم ، از زمانی که با دوستت در مهمانی ها مینشستید و صحبت می کردید تا شروع این استارت اپ چقدر طول کشید؟

Emily Smith: حداقل چهار یا پنج سال

Rivers Corbett: دلیل سوال من این بود که میدانید ، بسیاری از استارت آپ ها اکنون فقط یک ایده دارند و سریع می خواهند به مرحله اجرا بروند و آنچه در مورد داستان شما دوست دارم ، تقویت کردن ارتباط با کسی بود که می خواستید با او شروع کنید و کسی که واقعاً شور و علاقه برای شروع همچین کاری را دارد. پس ، هنگامی که از نظر روانشناختی آماده رفتن بودید شروع کردید ، به هر حال ، نه لزوماً از دیدگاه تجاری ، بلکه متعهد بودید که در آن سفر باشید ، به دلیل سرمایه گذاری در مکالمه و غیره.
بنابراین بسیار جالب است که چهار تا پنج سال طول کشید.

Rivers Corbett: کمی در مورد شغل قبلی خودت در کمیته بین المللی المپیک (IOC) بگو

Emily Smith: در شروع من دستیار دو وکیل بودم. یکی متخصص مالکیت معنوی بود. و دیگری که مسئول توافق نامه های پخش بازی بود.
در ریو دوژانیرو، CBC بازی ها را در کانادا پخش می کرد. پس هر بار آنها توافق نامه ای را برای دو بازی امضا می کردند ، یکی زمستان ، یک تابستان.
من کارم را با این شروع کردم و در مورد توافق نامه های پخش از آن وکیل یاد گرفتم.

بعد از چند سال به تیم بازاریابی منتقل شدم. و کار من واقعا فوق العاده شد.
من اولین برنامه تجاری را برای پخش کننده های المپیک تهیه کردم که به معنای برقراری ارتباط با تیم های بازاریابی و فروش بود ، به عنوان شرکای پخش در سراسر جهان ، و باید اطمینان حاصل می کردم از اینکه آنها از دستورالعمل های IOC پیروی می کنند و سپس استفاده از برند IOC را تأیید میکردم ، که بسیار کلیدی بود.
حلقه های المپیک یکی از شناخته شده ترین برند های جهان هستند.

 

مشاهده مطلب
سوالات متداول در مورد شروع یک تجارت و برنامه ریزی کسب و کار
Rivers Corbett: در IOC چه تجربه ای را توانستی بگیری و وارد No Campfire Required کنی؟

Emily Smith: من درباره مخاطب چیزهای زیادی آموختم. در کار با پخش کننده های شبکه تلویزیونی ، من یاد گرفتم که شناخت مخاطبان خود و تمرکز در رسیدن به مخاطبان خود چیست.
از آنجا که من با 200 پخش کننده کار می کردم ، هر یک از پخش کنندگان یک محصول برای فروش داشتند، که 17 روز بازی است ، درسته؟ و آن 200 پخش کننده واقعاً از بهترین داستان گو های خودشان ، و از تمام فناوری هایی که در اختیار داشتند ، برای جلب توجه و تشویق مخاطبان خود استفاده می کردند. و در واقع آنها از میلیون ها روش مختلف این کار را انجام می دادند.
پس من در مورد پیدا کردن مخاطب و چگونگی صحبت کردن باهاشون یادگرفتم.
در واقع توانستم ترجمه خوبی از تجربه کاریم داشته باشم و آن را در تاسیس شرکت خودم به کار بگیریم.

Rivers Corbett: چگونه تصمیم میگیرید یک نفر را به عنوان شریک انتخاب کنید؟ چون بالاخره این یک ارتباط کوتاه مدت نیست و به اندازه عمر بیزنس طول خواهد داشت

Emily Smith: فکر می کنم برای ما زمان و اعتماد بود.
ما مجبور شدیم چند ماه با هم کار کنیم که واقعاً تصمیم بگیریم آیا می توانیم به خوبی ارتباط برقرار کنیم ، که آیا می توانیم برای رسیدن به اهداف مشابهی کار کنیم و چیزهای مشابهی را از یک شرکت بخواهیم. فکر می کنم فقط زمان لازم بود تا یاد بگیریم به یکدیگر اعتماد کنید.

گاهی اوقات در شرکت های بزرگ این احساس وجود دارد که افرادی در تضاد با افراد دیگر هستند اما در یک سازمان بسیار کوچک اعتماد مهم است. و ما هر چند وقت یک بار می خندیم چون سیاست کلی ما در شرکت (too much information) TMI ، اطلاعات بیش از حد است.

زیرا ما تصمیم گرفتیم که ترجیح بدهیم همه چیزهایی را که در ذهن شخص می گذرد بدانیم تا اینکه یک سری چیز ها را فقط بدانیم و این بعضی اوقات ممکن است کمی خنده دار باشد ، و تاکنون واقعا خوب جواب داده است.

Rivers Corbett: چگونه یک شرکت را میسازید که هنر و تکنولوژی را بهم برساند؟

Emily Smith: هنر و فناوری به زبانهای بسیار متفاوتی صحبت می کنند.
گاهی اوقات ، وقتی پروژه جدیدی را شروع می کنیم ، در واقع می بینیم که نشسته ایم و قبل از شروع به کار ، درمورد زبانی که از آن استفاده خواهیم کرد توافق می کنیم.
به عنوان مثال در واقعیت افزوده ما یک ماشه تعریف می کنیم مثلا برای مواقعی که از داخل دستگاه صحبت می کنیم و برای مواقعی که خارج از دستگاه صحبت می کنیم .

س می گوییم که وقتی از این کلمه استفاده کنم منظورم چه خواهد بود.
و بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کردم از این روش استفاده می کنیم.

Rivers Corbett: اگر برای امیلی اتفاقی بیوفتد و نتواند برای چند هفته کار کند چی میشود؟ ایا تا به حال بهش فکر کرده اید؟

Emily Smith: قطعاً در مورد آن صحبت کرده ایم. این یک چالش همیشگی برای تیم های کوچک است.
منظورم این است که ما می توانیم اقداماتی مانند اطمینان از دسترسی آسان همه اطلاعات به افراد مسئول را انجام دهیم. پس هیچ کس بدون برنامه و داشتن اسناد و مدارک مکتوب در مورد مراحل بعدی فرآیند برای مشتری نخواهد ماند.
ما از Slack برای ارتباطات استفاده می کنیم و تقریبا همیشه آنلاین هستیم

Rivers Corbett: اگر قرار بود یک کتاب به یک کارآفرین توصیه کنی تا کمک کند موفق شود ، آن کتاب چه خواهد بود؟

Emily Smith: می توانم یکی بگویم که مشتاقانه منتظر خواندن آن هستم. و دلیل آن این است که نویسنده ای است که من او را بسیار دقیق از طریق شبکه های اجتماعی دنبال می کنم. اسم او Joe Pyne است.

او قبلا در مورد اقتصاد تجربی در سال 1998 نوشته است. و در مورد افرادی است که اکنون جوان تر هستند و نمی خواهند پول خود را برای خانه ها و اتومبیل ها و وسایل فیزیکی تقریباً مانند گذشته خرج کنند و می خواهند در عوض ، یک شب بیرون بروند و یک تجربه واقعا سرگرم کننده داشته باشید ، در واقع کاری را انجام دهند که بتوانند با دوستانشان واینستاگرام به اشتراک بگذارند.

و من فکر می کنم این روندی است که طی دو سال اخیر شاهد افزایش آن هستم.
من ، برخی از مقالات ایشان را خوانده ام و مشتاقانه منتظر خواندن آن کتاب هستم.
پس فکر می کنم این کتاب خیلی خوبی باشد برای بیزنس ها و کسانی که مخاطبانشان نسل جدید هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]